
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ U PRODUCENTA?
Zachęcamy do składania reklamacji bezpośrednio u producenta. Składanie reklamacji u producentów ma wiele zalet, m.in.:
- znacznie przyspieszy rozwiązanie reklamacji
- otrzymają Państwo bezpośredni kontakt do serwisu/serwisanta
- na bieżąco mogą Państwo kontrolować przebieg reklamacji
Reklamacje u producenta można złożyć przez stronę internetową lub email:
REA - https://www.reahurt.pl/serwis
KLUDI - serwis@kludi.pl
DEANTE - https://reklamacja.deante.pl/
FRANKE - https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/kontakt/serwis.html
GEBERIT/KOŁO - https://www.geberit.pl/uslugi/formularz-reklamacyjny/
GROHE - https://groheserwis.com/
HANSGROHE - https://www.hansgrohe.pl/contact?topic=complaintPL
RAVAK - https://alex.ravak.eu/form/pl//form
ROCA - http://www.roca.pl/gdzie-nas-znajdziesz/lokalizacje/serwisanci/formularz-reklamacji
SANSSWIS - https://www.sanswiss.pl/pl/kontakt/serwis
TRES - https://www.tresgriferia.com/customer/show
BOSCH - https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/
DEDRA - serwis@dedra.pl
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM?
Zgłoszenie reklamacji (pobierz druk w formacie pdf)Towaru powinno zostać przesłane:
- na adres bok@galeriabudowlana.pl
- lub na adres pocztowy: Sklep internetowy, KIM Sp. z o.o., ul. Bartycka 114, 00-716 Warszawa
- lub złożone osobiście w sklepie internetowym.
W zgłoszeniu prosimy podać:
- nr zamówienia nazwę i symbol reklamowanego Towaru
- opis niezgodności towaru/wady
- załączyć zdjęcia niezgodności/wady Towaru
Reklamacja Towaru rozpatrzona zostanie w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedającego. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Towaru Kupujący zostanie powiadomiony pisemnie, drogą mailową lub telefonicznie.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?







